Відділ логістики та диспетчеризації:
є заключним етапом оперативного планування та являє собою централізоване безперервне спостереження та контроль ( в тому числі попереджувальний ), поточний облік, аналіз та оперативне регулювання перебігу виконання задач з вивезення твердих побутових відходів, негабаритних відходів та 8 м³ бункерів від будинків місцевих рад м. Харкова.
Контакти відділу логістики та диспетчеризації
61140, м. Харків
пров. Золотий, 4
Email : dispetcher@kvbo.kharkov.ua
Начальник відділу логістики та диспетчеризації :
Гула Анастасія Станіславівна
0952353120
dispetcher@kvbo.kharkov.ua
Прийом заявок на вивіз ТПВ, ВГВ:
Прийом заявок пн. – пт.
з 8:00 до 15:00
телефон 725 30 70
080 040 35 53 (безкоштовно)
050 249 15 64
050 249 15 63
Інформація про абонентську службу
займається обслуговуванням споживачів – власників (наймачів, користувачів) житлових приміщень з питань нарахування та сплати за послуги з поводження з побутовими відходами.
Графік роботи абонентської служби
пн-чт – з 8:00 до 17:00, пт – з 08:00 до 16:00
перерва з 12:00 до 13:00
Начальник абонентської служби:
Забаштанова Ольга Володимирівна
Контакти абонентської служби
61140, м. Харків, пров. Золотий, 4
Email: potrebitel@kvbo.kharkov.ua
Телефони:
725-21-58, 725-21-59, 725-30-22, 0 800 403 577
Видача довідок про відсутність заборгованості за послуги з поводження з відходами здійснюється в прийомний час:
- вівторок з 13:00 до 17:00
- середа з 13: 00 до 17: 00
- п’ятниця з 8:00 до 12:00
Для отримання довідки про відсутність заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами необхідно:
- надати оригінал паспорту власника/співвласника житлового приміщення;
- надати копію квитанції останньої здійсненої оплати з пред’явленням оригіналу зазначеного документа;;
- якщо у вас є довідка про кількість зареєстрованих в житловому приміщенні осіб, зробіть для нас копію, якщо немає – спеціаліст абонентської служби сформує її самостійно на Порталі електронних сервісів міста Харкова ( для цього нам необхідна копія паспорта власника/співвласника житлового приміщення ).
Сформована нами довідка залишається в абонентській службі !
У випадку, якщо після вступу в право власності на житлове приміщення особовий рахунок з нарахувань сплати за послуги з поводження з побутовими відходами новим власником не переоформлювався, необхідно буде надати оригінал документа, що підтверджує право власності на відповідне житлове приміщення. Те саме – зі зміною прізвища.
Для отримання роздруківки з нарахування та сплати за послуги з поводження з побутовими відходами необхідно:
- надати документ, в який вносяться відомості про місце проживання за запитуваною адресою, або документ, що підтверджує право власності на відповідне житлове приміщення ( у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних»)
Прийом споживачів з питань:
- заключення договору ( переоформлення особового рахунку );
- перерахунок за відсутніх за місцем реєстрації осіб;
- зміна кількості зареєстрованих в житловому приміщенні осіб.
Здійснюється з понеділка по п’ятницю:
пн.-чт.: з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 13:00
пт.: з 8:00 до 16:00, перерва з 12:00 до 13:00