• Парк Горького

КОНТАКТИ

На нашому підприємстві працює відділ логістики та диспетчеризації, який здійснює своєчасний вивіз відходів та утримання в чистоті міста Харкова.

Відділ логістики та диспетчеризації:

є заключним етапом оперативного планування та являє собою централізоване безперервне спостереження та контроль ( в тому числі попереджувальний ), поточний облік, аналіз та оперативне регулювання перебігу виконання задач з вивезення твердих побутових відходів, негабаритних відходів та 8 м³ бункерів від будинків місцевих рад м. Харкова.

Контакти відділу логістики та диспетчеризації

61140, м. Харків
пров. Золотий, 4
Email : dispetcher@kvbo.kharkov.ua

Начальник відділу логістики та диспетчеризації :

Гула Анастасія Станіславівна

0952353120
dispetcher@kvbo.kharkov.ua

Прийом заявок на вивіз ТПВ, ВГВ:

Прийом заявок пн. – пт.

з 8:00 до 15:00

телефон 725 30 70

080 040 35 53 (безкоштовно)

050 249 15 64

050 249 15 63

Інформація про абонентську службу

займається обслуговуванням споживачів – власників (наймачів, користувачів) житлових приміщень з питань нарахування та сплати за послуги з поводження з побутовими відходами.

Графік роботи абонентської служби
пн-чт – з 8:00 до 17:00, пт – з 08:00 до 16:00
перерва з 12:00 до 13:00

Начальник абонентської служби:
Забаштанова Ольга Володимирівна

Контакти абонентської служби
61140, м. Харків, пров. Золотий, 4
Email: potrebitel@kvbo.kharkov.ua

Телефони:
725-21-58,   725-21-59,   725-30-22,  0 800 403 577

Видача довідок про відсутність заборгованості за послуги з поводження з відходами здійснюється в прийомний час:

  • вівторок з 13:00 до 17:00
  • середа з 13: 00 до 17: 00
  • п’ятниця з 8:00 до 12:00

Для отримання довідки про відсутність заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами необхідно:

  • надати оригінал паспорту власника/співвласника житлового приміщення;
  • надати копію квитанції останньої здійсненої оплати з пред’явленням оригіналу зазначеного документа;;
  • якщо у вас є довідка про кількість зареєстрованих в житловому приміщенні осіб, зробіть для нас копію, якщо немає – спеціаліст абонентської служби сформує її самостійно на Порталі електронних сервісів міста Харкова ( для цього нам необхідна копія паспорта власника/співвласника житлового приміщення ).
    Сформована нами довідка залишається в абонентській службі !
    У випадку, якщо після вступу в право власності на житлове приміщення особовий рахунок з нарахувань сплати за послуги з поводження з побутовими відходами новим власником не переоформлювався, необхідно буде надати оригінал документа, що підтверджує право власності на відповідне житлове приміщення. Те саме – зі зміною прізвища.

Для отримання роздруківки з нарахування та сплати за послуги з поводження з побутовими відходами необхідно:

  • надати документ, в який вносяться відомості про місце проживання за запитуваною адресою, або документ, що підтверджує право власності на відповідне житлове приміщення ( у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних»)

Прийом споживачів з питань:

  • заключення договору ( переоформлення особового рахунку );
  • перерахунок за відсутніх за місцем реєстрації осіб;
  • зміна кількості зареєстрованих в житловому приміщенні осіб.

Здійснюється з понеділка по п’ятницю:
пн.-чт.: з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 13:00
пт.: з 8:00 до 16:00, перерва з 12:00 до 13:00

Форма зворотного зв'язку

ТУТ ВИ МОЖЕТЕ ВІДПРАВИТИ НАМ ПОВІДОМЛЕННЯ І МИ ВАМ ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕЗВОНИМО