Питання, які задають найчастіше
-Якщо я з родиною був вимушений виїхати з Харкова, що необхідно зробити, щоб не сплачувати за послуги з поводження з побутовими відходами?
Для призупинення нарахування плати за послуги з поводження з побутовими відходами та проведення перерахунку необхідно надіслати на адресу КП «КВПВ» відповідну заяву (її можна знайти в розділі Споживачам/Зразки заяв) та документ, що підтверджує відсутність осіб за місцем реєстрації:
– для внутрішніх переселенців – це довідка внутрішньо переміщеною особи, яку видають при взятті на облік або формують в додатку «Дія» (розгорнута), або довідка з фактичного місця проживання, видана уповноваженим органом;
– для тих, хто виїхав за кордон – це може бути документ, що підтверджує статус тимчасового захисту, статус біженця, довідка про тимчасову реєстрацію, довідка про взяття на консульський облік, інформація з Держприкордонслужби про перетин кордону України за відповідний період тощо.
Хочемо звернути увагу, що максимальний строк призупинення складає один рік. По закінченні цього строку споживачам необхідно обов’язково надати документи, що підтвердять відсутність в період авансового відключення нарахування. В іншому випадку за непідтверджений документально період буде здійснено донарахування плати за послуги.
– Які документи необхідно надати для проведення перерахунку у зв’язку з відсутністю споживачів в житловому приміщенні?
У зв’язку з відсутністю споживачів за місцем реєстрації необхідно написати заяву (зразки є на сайті в розділі Споживачам/ зразки заяв) та надати довідку з місця фактичного проживання, роботи, навчання, лікування, проходження військової служби, відбування покарання. У випадку знаходження за кордоном можна надати інформацію від Державної прикордонної служби України про перетин кордону.
У разі, якщо відсутні всі зареєстровані особи- до документів з фактичного місцезнаходження необхідно додати документ, який підтверджує відсутність інших проживаючих осіб. Таким документом може бути інформація про споживання електричної енергії або холодної води (покази лічильника) за запитуваний період.
У випадку, якщо в житловому приміщенні відсутні зареєстровані особи та фактично ніхто не проживає, споживачу необхідно написати заяву (зразки є на сайті в розділі Споживача/ зразки заяв) та надати документ, який підтверджує відсутність проживаючих осіб. Таким документом може бути інформація про споживання електричної енергії або холодної води (покази лічильника) за запитуваний період.
Якщо після вступу у право власності особовий рахунок на послуги з поводження з побутовими відходами не переоформлювали – додати документи, що підтверджують право власності на житлове приміщення.
– Що необхідно для переоформлення особового рахунку та укладення договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами
необхідно написати заяву (зразки є на сайті в розділі Споживача/ зразки заяв) та надати:
1. документи, які підтверджують право власності на житлове приміщення оригінал та копію,
2. паспорт власника – оригінал та копію
3. Облікова картка фізичної особи- платника податку (ідентифікаційний код) –оригінал та копія.
Для об’єднання або роз’єднання особового рахунку до зазначених документів необхідно додати довідку з КП «Жилкомсервіс», ЖК або ОСББ чи керуючої компанії про відкриття/закриття особового рахунку.
Всі заяви з будь-якого питання (відскановані) з доданими документами можна також надіслати на електронну пошту: potrebitel@kvbo.kharkov.ua
– У разі, якщо у Вас відбулась зміна кількості зареєстрованих в житловому приміщенні осіб
-
надсилати довідку необхідно тільки у випадку, якщо за адресою відкрито два та більше особових рахунки.
Також для перерахунку з дати смерті необхідно надати копію свідоцтва про смерть та копію довідки про зняття з реєстрації.
Во всіх інших випадках привозити або надсилати нічого не потрібно, підприємство отримує інформацію про зміну кількості зареєстрованих за певною адресою осіб від Департаменту реєстрації ХМР раз на місяць. В поточному місяці вносяться зміни, які відбулись в попередньому.
Якщо ви вважаєте, що дані з Реєстру територіальної громади міста Харкова по кількості осіб, які зареєстровані за Вашою адресою, не вірні, необхідно зателефонувати на гарячу лінію Департамента реєстрації ХМР за номером 0-800-304-307 для актуалізації даних.
– Якщо вам необхідно укласти індивідуальний договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами, а особовий рахунок вже оформлено на Вас
то для цього необхідно лише надати копію паспорту та копію облікової картки фізичної особи – платника податку (ідентифікаційного коду).
– Для отримання довідки про відсутність заборгованості перед продажом квартири необхідно
-
1.Пред’явити оригінал паспорту власника/співвласника житлового приміщення
2.Надати копію квитанції останньої здійсненої оплати з пред’явленням оригіналу документа;
3. Якщо в наявності є довідка про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, ми просимо зробити для нас копію, якщо довідка відсутня – спеціалісти абонентської служби сформують її самостійно на Порталі електронних сервісів міста Харкова за умови надання копії паспорту власника/співвласника. Слід зазначити, що сформована нами довідка залишається в абонентській службі.
У разі, якщо після вступу в право власності на житлове приміщення особовий рахунок по нарахування плати за послуги з поводження з побутовими відходами новим власником не переоформлювався, необхідно буде пред’явити також оригінал документа, що підтверджує право власності на відповідне житлове приміщення. Зі зміною прізвище – також.
Довідки про закриття субсидії та пільги не обов’язкові, але вітаються.
– В який час можна отримати довідку про відсутність заборгованості?
Довідки про відсутність заборгованості видаються у вівторок та середу з 13:00 до 17:00, в п’ятницю з 08:00 до 12:00.
– Чи потрібно замовляти довідку заздалегідь?
-
Непотрібно, довідки видаються одразу в абонентській службі за умови наявності повного пакету документів та відсутності заборгованості
– Послуги КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» можна сплатити
у відділеннях, терміналах, а також за допомогою онлайн сервісів наступних банків: Приватбанк, Ощадбанк, А-банк та ін. Можна сплатити онлайн на сайті підприємства будь-якою банківською карткою, потрібно лише ввести номер особового рахунка.
Також на території підприємства є можливість сплатити за послуги банківською картою за допомогою POS-термінала або готівкою в касі підприємства
– Щодо тих споживачів, які користуються пільгою на оплату житлово-комунальних послуг,
необхідно зазначити, що документи, які підтверджують право на пільгу необхідно надсилати КП “КВПВ” тільки у випадку отримання пільги по фактичному місцю проживання.
– Як здійснювати оплату за надані послуги з поводження з побутовими відходами пільговикам, починаючи з жовтня 2019 року?
Держава виплачує кошти на пільги кожній людині окремо – надає готівкою або перераховує на рахунок в АТ «Ощадбанк». Отримання в готівковій формі можлива, якщо пільговик написав відповідну заяву у органу соціального захисту.
Пільговик, який отримав пільгу в готівковій формі, сплачує за спожиті послуги всю суму платіжки.
Ті пільговики, які не написали заяву на отримання пільги в готівковій формі,- мають справу з безготівковим розрахунком.
– Як здійснити оплату за надані послуги з поводження з побутовими відходами, якщо у мене безготівкова форма отримання пільги?
Якщо у вас безготівкова форма отримання пільги, то частину платежів за вас здійснює АТ «Ощадбанк», а частину – ви сплачуєте самостійно.
Звертаємо увагу, що Ощадбанк перераховує кошти не за пропорціональним принципом ( коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми пільги), а за пріоритетним принципом:
– постачання теплової енергії;
– постачання гарячої води;
– централізоване водопостачання;
– централізоване водовідведення;
– постачання та розподіл електричної енергії;
– постачання та розподіл природного газу;
– поводження з побутовими відходами;
– послуги з управління багатоквартирних будинків.
Якщо сума пільги достатня, то оплата всіх послуг здійснюється на 100%. Залишок пільгових коштів буде перераховано на наступний місяць.
Якщо суми пільгових коштів недостатньо, то сплачено буде лише за ті послуги, на які вистачить грошових коштів. А послуги, за які потрібно буде доплатити,- Ощадбанк надішле вам СМС ( з розмірами доплати по кожному виду послуг). Також ви можете зайти в свій особистий кабінет на сайті Ощадбанку, де відображається рух коштів за вашим обліковим записом.